Rowery damskie

Rowery damskie Rowery Embassy na Kupon.pl

Rowery damskie Rowery Embassy

Czego potrzebują kobiety wybierając rower? Na co patrzą? Kobiety ze zmysłem do zakupów na pewno spojrzą na cenę roweru. Jak są bardzo zaradne to poszukają wyprzedaży.

Rower dla kobiety powinien być prosty i nieskomplikowany, żadne tam wsteczne lusterka, licznik, przerzutki z przodu i z tyłu, przeciętna kobieta i tak z tego nie skorzysta. Lepiej postawić na wygodne siodełko i koszyk przy kierownicy. Wszak prawdziwa kobieta nie wychodzi z domu bez torebki dokądkolwiek by się nie wybierała. Zazwyczaj rowery damskie malowane są na jasne kolory, ma to swoje głębokie uzasadnienie, kobieta na drodze powinna być doskonale widoczna z daleka. Z pewnością pomoże przy tym komplet oświetlenia i odblasków.

Ponieważ jak wiadomo kobiety często wpadają w panikę dobry rower damski powinien być wyposażony w dwa rodzaje hamulców, ręczny i nożny, nigdy nie wiadomo jak zareaguje kobieta w stresującej sytuacji i która kończyna zadziała szybciej, lepiej nie ryzykować. Oczywiście zarówno hamulce ręczne jak i nożne muszą reagować na najmniejszy nawet nacisk, wiadomo, że kobiety nie mają dużo siły. Poza tym używając hamulca ręcznego muszą chronić swoje paznokcie.

Rama sportowa w rowerze damskim jest stanowczo wykluczona, mało która kobieta potrafi wsiąść na taki rower, poza tym spódnica będzie się brzydko układała. Zdecydowanie lepiej postawić na tradycyjną ukośną ramę. Duże koła też nie są dla kobiety, wiadomo – na dużych jeździ się szybciej, a kobiety nie lubią nadmiernych prędkości. Mimo tego, że kobiety rzadko jeżdżą po deszczu błotniki w rowery damskie Embassy są obowiązkowe. Nie tylko ładnie wyglądają ale i chronią w przypadku niespodziewanego wjechania w wodę.

Rowery damskie Embassy spełniają absolutnie wszystkie potrzeby kobiet i z całym zaufaniem można je oddać w damskie ręce.

P.S. Oczywiście powyższy tekst dotyczy około dziesięciu procent kobiet, cała reszta wybierze Rowery Embassy z przerzutkami, lusterkami, i ręcznymi hamulcami, bo jak wiadomo dzięki uwolnieniu tylnego koła od mechanizmu hamującego rower jeździ szybciej. Podobnie rzecz ma się z wysokimi kołami.